Умови надання гарантії

Відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів"

 

1. Продавець гарантує, що куплений товар є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.

2. Гарантія на проданий товар, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначений у гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.

3. Гарантія дійсна лише за наявності правильно і точно заповнених документів (Товарний чек), що підтверджують купівлю, та Гарантійного зобов'язання або Фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом Покупця.

4. Покупець зобов'язаний до початку введення виробу в експлуатацію ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, які містяться в інструкціях, що додаються до товару, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.

5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених товарів у випадках:

  • втрати гарантійного талона, наявності у ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;
  • розбіжності серійних номерів комплектуючих з номерами, що вказані в Гарантійному талоні (крім виробів в OEM-поставці);
  • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі чи комплектуючих;
  • наявності механічних пошкоджень (пам'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
  • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
  • наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу та ін.);
  • наявності пошкоджень, спричинених потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
  • несправності, що виникла внаслідок використання оригінальних витратних матеріалів;
  • виходу виробу з ладу з вини Покупця (у разі використання виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
  • при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, з'єднувальних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки або з пошкодженою комплектацією;
  • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими чи зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживильних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними чи іншими);
  • некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash BIOS тощо);
  • а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

6. У разі потреби Продавець має право перед початком ремонту відправити виріб на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів (без урахування часу транспортування) до сертифікованого Сервісного центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

7. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати згідно з висновком сертифікованого Сервісного центру виробника.

8. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 40 робочих днів (не враховуючи часу транспортування).

 

Умови обміну/повернення товару належної якості

Відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів"

 

Покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у Продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки.

 

Умови обміну товару належної якості:

  • він не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики;
  • у наявності розрахунковий документ, виданий Покупцю разом із проданим товаром.

 

Важливі роз'яснення

Товарний вигляд. Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Також захисними плівками закриті зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

 

Не використовується. Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Менеджер авторизованого Сервісного центру може перевірити, використовувався пристрій чи ні. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, нотатки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту у поверненні товару належної якості.

 

Пломби, ярлики та розрахункові документи (оригінал товарного чека та Гарантійний талон). Якщо Покупець втратив супутні продукти документи, інформаційні дані або зірвав заводські пломби, то виріб втрачає товарний вигляд. Для повернення коштів потрібно обов'язково надати розрахункові документи.

 

Аксесуари. Поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного пакування (особливо це стосується ПЕ упаковки чи блістерів), товар поверненню не підлягає. Можна лише відмовитись від покупки аксесуарів, перевіривши його перед продажем у присутності Продавця.

 

Важлива додаткова інформація

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни його конструкцій чи схеми;
  • неправильного заповнення гарантованого талону;
  • зміни або видалення серійного чи IMEI номера, що знаходиться у пам'яті виробу (якщо номер не може бути встановлений).

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих або природних явищ;
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • повреждения, вызванные использованием товара не по назначению или с нарушением правил эксплуатации.